Online marketing

Firemní profil je hotový, design ho příjemně oživil. Chci se ale zaměřit i na uživatele, kteří ještě nejsou fanoušky stránky. Můžu i je nějakým způsobem oslovit?

S reklamou začněte na Facebooku

Nejefektivnějším způsobem, jak inzerovat na sociálních sítích, je vytvoření reklamní sestavy na Facebooku. Facebook má v současnosti přibližně 4 200 000 českých uživatelů. Díky tomu je tahle sociální síť jednou z největších a současně nejdostupnějších marketingových platforem u nás.

5 výhod reklamy na Facebooku

  • Cílíte na potecionální publikum v řádech milionů uživatelů.
  • Můžete cílit na uživatel s konkrétními zájmy (např. golf, auta, cestování, atp.)
  • Reklamu zobrazíte přímo na zeď uživatelů
  • Na svůj profil získáte nové fanoušky
  • Můžete propagovat nejen zboží, ale i akce nebo služby

Ne každý si však může dovolit vytvořit reklamu, která sice osloví velké množství uživatelů, ale bude drahá a nepřivede odpovídající množství nových zákazníků. Od toho jsme tady my – s vytvořením reklamy na Facebooku vám poradíme, případně ji hned celou navrhneme a spustíme.

Nebojte se i dalších platforem

Inzerovat nemusíte pouze na Facebooku. Reklamu zajišťujeme také na největším internetovém vyhledávači Googlu nebo nejpopulárnější domácí variantě Seznamu.

Obě tyto varianty se však od facebookového marketingu liší, proto s námi jejich použití nejdříve prokonzultujte.

3 výhody inzerování na Googlu a Seznamu

  • Potencionální publikum se podobně jako u Facebooku pohybuje v řádech milionů uživatelů
  • Zaměřujete se na aktuální potřeby uživatelů (inzerujete na konkrétní slova, která uživatelé vyhledávají)
  • Při ideálním nastavení a pravidelné kontrole jde o jednu z nejúčinnějších forem propagace online

Co vám přinese spolupráce s námi?

S reklamou na sociálních sítích a internetu máme několikaleté zkušenosti a neustále sledujeme nové trendy.Postaráme se o všechno, co s vaší online kampaní souvisí:

  • Seznámíme vás s marketingovými možnostmi nejúčinnějších online platforem
  • Vytvoříme několik nejefektivnějších variant, jak oslovit nové zákazníky
  • Postaráme se o kompletní realizaci reklamní sestavy
  • Reklamní sestavu budeme pro co největší efekt pravidelně aktualizovat

Jak probíhá správa kampaní

1. Konzultace strategie a cílů

Ze všeho nejdříve s vámi zkonzultujeme aktuální marketingovou strategii a důkladně zanalyzujeme současné kampaně. Výstupem této analýzy bude výčet hlavních nedostatků, návrh jejich řešení a strategie následné optimalizace. Součástí bude taktéž odhad časové náročnosti a kalkulace ceny. Pro kalkulaci ceny bude využita jedna z následujících možností:

Balíček Cena/měsíc Počet hodin Cena za hodinu
Živnostník 3 000 Kč 5 hodiny/měsíc 600 Kč
Malá kampaň 4 400 Kč 8 hodin/měsíc 550 Kč
Středně velká kampaň 6 000 Kč 12 hodin/měsíc 500 Kč
Velká kampaň 8 100 Kč 18 hodin/měsíc 450 Kč
Individuální Individuální Individuální Individuální

2. Optimalizace a pravidelný reporting

Následně budou kampaně na pravidelné bázi optimalizovány dle dohodnuté strategie. Efekt optimalizace budeme průběžně monitorovat a zasílat vám pravidelné reporty s vyhodnocením efektivity realizované optimalizace. Budete mít neustále přesný přehled o efektivitě optimalizace – jinak řečeno přesnou částku, kolik vás optimalizace stojí a kolik vám přináší = jaký má efekt.

Objednávka

Máte zájem o propagaci na sociálních sítích nebo ve vyhledávačích? Kontaktujte nás! Ozveme se vám nejpozději následující pracovní den:

Objednejte konečně efektivní reklamu!
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Mám zájem o:
Kontrola (antispam): 1 + 1 = ? 

Nejbližší školení

Přečtěte si 10 Borisových tipů pro efektivnější správu profilu

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus - dokument Borisovo desatero pro efektivnější správu profilu na Facebooku.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Hledáme PPC hrdinu
Pátek, 06. únor 2015
Hledáme nebojácného PPC hrdinu, který již svedl pár bitev s mistrem AdWords, poznamenal ho Sklik, zavadil o obávané Facebook Ads a slyšel o tajuplných srovnávačích zboží. Prostě bys měl mít šrámy na duši ze setkání s těmito generátory zlaťáků...