Sociální sítě » Online marketing


Online marketing

Firemní profil je hotový, design ho příjemně oživil. Chci se ale zaměřit i na uživatele, kteří ještě nejsou fanoušky stránky. Můžu i je nějakým způsobem oslovit?

S reklamou začněte na Facebooku

Nejefektivnějším způsobem, jak inzerovat na sociálních sítích, je vytvoření reklamní sestavy na Facebooku. Facebook má v současnosti přibližně 4 200 000 českých uživatelů. Díky tomu je tahle sociální síť jednou z největších a současně nejdostupnějších marketingových platforem u nás.

5 výhod reklamy na Facebooku

  • Cílíte na potecionální publikum v řádech milionů uživatelů.
  • Můžete cílit na uživatel s konkrétními zájmy (např. golf, auta, cestování, atp.)
  • Reklamu zobrazíte přímo na zeď uživatelů
  • Na svůj profil získáte nové fanoušky
  • Můžete propagovat nejen zboží, ale i akce nebo služby

Ne každý si však může dovolit vytvořit reklamu, která sice osloví velké množství uživatelů, ale bude drahá a nepřivede odpovídající množství nových zákazníků. Od toho jsme tady my – s vytvořením reklamy na Facebooku vám poradíme, případně ji hned celou navrhneme a spustíme.

Nebojte se i dalších platforem

Inzerovat nemusíte pouze na Facebooku. Reklamu zajišťujeme také na největším internetovém vyhledávači Googlu nebo nejpopulárnější domácí variantě Seznamu.

Obě tyto varianty se však od facebookového marketingu liší, proto s námi jejich použití nejdříve prokonzultujte.

3 výhody inzerování na Googlu a Seznamu

  • Potencionální publikum se podobně jako u Facebooku pohybuje v řádech milionů uživatelů
  • Zaměřujete se na aktuální potřeby uživatelů (inzerujete na konkrétní slova, která uživatelé vyhledávají)
  • Při ideálním nastavení a pravidelné kontrole jde o jednu z nejúčinnějších forem propagace online

Co vám přinese spolupráce s námi?

S reklamou na sociálních sítích a internetu máme několikaleté zkušenosti a neustále sledujeme nové trendy.Postaráme se o všechno, co s vaší online kampaní souvisí:

  • Seznámíme vás s marketingovými možnostmi nejúčinnějších online platforem
  • Vytvoříme několik nejefektivnějších variant, jak oslovit nové zákazníky
  • Postaráme se o kompletní realizaci reklamní sestavy
  • Reklamní sestavu budeme pro co největší efekt pravidelně aktualizovat

Jak probíhá správa kampaní

1. Konzultace strategie a cílů

Ze všeho nejdříve s vámi zkonzultujeme aktuální marketingovou strategii a důkladně zanalyzujeme současné kampaně. Výstupem této analýzy bude výčet hlavních nedostatků, návrh jejich řešení a strategie následné optimalizace. Součástí bude taktéž odhad časové náročnosti a kalkulace ceny. Pro kalkulaci ceny bude využita jedna z následujících možností:

Balíček Cena/měsíc Počet hodin Cena za hodinu
Živnostník 3 000 Kč 5 hodiny/měsíc 600 Kč
Malá kampaň 4 400 Kč 8 hodin/měsíc 550 Kč
Středně velká kampaň 6 000 Kč 12 hodin/měsíc 500 Kč
Velká kampaň 8 100 Kč 18 hodin/měsíc 450 Kč
Individuální Individuální Individuální Individuální

2. Optimalizace a pravidelný reporting

Následně budou kampaně na pravidelné bázi optimalizovány dle dohodnuté strategie. Efekt optimalizace budeme průběžně monitorovat a zasílat vám pravidelné reporty s vyhodnocením efektivity realizované optimalizace. Budete mít neustále přesný přehled o efektivitě optimalizace – jinak řečeno přesnou částku, kolik vás optimalizace stojí a kolik vám přináší = jaký má efekt.

Objednávka

Máte zájem o propagaci na sociálních sítích nebo ve vyhledávačích? Kontaktujte nás! Ozveme se vám nejpozději následující pracovní den:

Objednejte konečně efektivní reklamu!
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Mám zájem o:
Kontrola (antispam): 2 + 1 = ? 

Nejbližší školení

Přečtěte si 10 Borisových tipů pro efektivnější správu profilu

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus - dokument Borisovo desatero pro efektivnější správu profilu na Facebooku.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.