Aplikace pro Facebook

K čemu jsou mi facebookové aplikace? Už mám založený profil, neustále šířím odkazy mezi své přátelé, snažím se s nimi komunikovat, ale nemůžu nalákat nové fanoušky. Aplikace by mi s tím měla pomoct?

Řekněme si to narovinu – základní možnosti správy facebookových profilů jsou jen špičkou ledovce. Další úrovní jsou aplikace. Díky nim pozvednete funkcionalitu svého profilu na úroveň plnohodnotné webové prezentace.

Vytváříme soutěžní aplikace…

Specializujeme se na vytváření soutěžních aplikací, které vám zajistí nové fanoušky na profilu. Ve svém portfoliu máme nejnavštěvovanější soutěžní web Soutěže.cz, kde vytváříme soutěže jak pro webové stránky, tak pro profily na Facebooku.

Co pro vás uděláme:

  • Vytvoříme klasickou vědomostní nebo fotografickou soutěž
  • Navrhneme soutěžní otázky a pošleme je ke schválení
  • Doporučíme do soutěže takové ceny, aby přilákaly co nejvíce soutěžících
  • Vytvoříme popis soutěže a výsledek zveřejníme na Facebooku
  • Na soutěž odkážeme na webu Souteze.cz a na jeden měsíc ji zvýrazníme
  • Soutěž vložíme na dalších třicet soutěžních webů a odkážeme na váš facebookový profil
  • Získáte přístup k emailovým adresám soutěžících, které můžete legálně použít pro další marketingové účely

Opravdu to umíme?

Podívejte se na některé naše reference. Např. přes cenově dostupnou fotografické soutěže lze přivést přes 5 000 nových fanoušků za 5 000 Kč!

… ale nemáme problém s vytvořením jiných aplikací.

Aplikace na Facebooku samozřejmě nejsou pouze ty soutěžní. Vytvoříme pro vás širokou škálu dalších variant:

  • Uvítací stránku lákající k dalšímu prokliku
  • Prezentaci vámi nabízených produktů
  • Seznam pracovních míst
  • Formulář pro zákaznickou podporu
  • Stránku s kontakty
  • Interaktivní mapu

Fantazii se meze nekladou. Facebookové aplikace vytvoří z vašeho jednoduchého profilu komplexní centrum, které přijme zákazníky zastavit se – najdou zde veškeré informace, které budou potřebovat.

Cena a objednávka

Facebooková aplikace s vědomostní soutěží stojí 4 000 Kč + DPH, fotografická soutěž 5 000 Kč + DPH. V ceně je zahrnuto:

  • Založíme pořadatelský účet na Souteze.cz
  • Navrhneme soutěžní otázky/téma soutěže a pošleme ke schválení
  • Navrhneme vhodné ceny do soutěže, aby přilákaly co nejvíce soutěžících
  • Napíšeme popis soutěže a zveřejníme na Souteze.cz a na vaší facebookové stránce
  • Zvýraznění soutěže na nejnavštěvovanějším soutěžním serveru v ČRwww.souteze.cz (soutěž se bude vždy zobrazovat mezi prvními)
  • Přístup k e-mailovým adresám soutěžících
  • Odeslání soutěže do našich dalších 20 souěžních webů a do 9 cizích agregátorů

Soutěž lze podpořit i další cílenou reklamou na Facebooku, cena se u propagace dohodne individuálně.

Jakékoliv jiné facebookové aplikace programujeme na míru za 500 Kč/h + DPH. Při popsání vaší představy zašleme časový a finanční odhad.

Máte zájem o facebookovou aplikaci? Kontaktujte nás! Ozveme se vám nejpozději následující pracovní den:

Oslňte nové zákazníky zajímavou aplikací!
Jméno:
E-mail:
Telefon:
Mám zájem o:
Kontrola (antispam): 1 + 8 = ? 


Nejbližší školení

Přečtěte si 10 Borisových tipů pro efektivnější správu profilu

Každý nový odběratel našich novinek získá bonus - dokument Borisovo desatero pro efektivnější správu profilu na Facebooku.

Newsletter lze kdykoliv odhlásit.
Vaši adresu neposkytneme třetí straně.

Blog

43. NET sraz přivál vlnu pozitivní energie
Úterý, 13. červen 2017
Páteční večer s datem 9. 6. 2017 se nesl v duchu internetového podnikání, cestování, kryptoměn a pozitivní energie. Tedy alespoň v salonku olomouckého Minipivovaru & Steak housu Riegrovka...
42. NET sraz přivítal rovnou 3 inspirativní řečníky
Pondělí, 27. únor 2017
Při pátečním večeru se v olomouckém Clubu52 uskutečnilo v pořadí již 42. setkání s názvem Net sraz. Akci, která sdružuje podnikatele, programátory, vývojáře, copywritery, grafiky nebo marketingové specialisty napříč online světem, tentokráte navštívila bezmála třicítka hostů, kteří vyslechli tři zajímavé projevy...
Hledáme PPC hrdinu
Pátek, 06. únor 2015
Hledáme nebojácného PPC hrdinu, který již svedl pár bitev s mistrem AdWords, poznamenal ho Sklik, zavadil o obávané Facebook Ads a slyšel o tajuplných srovnávačích zboží. Prostě bys měl mít šrámy na duši ze setkání s těmito generátory zlaťáků...